Eerste dag in Zuid-Afrika en update

19 december 2022 - Hazyview, Zuid-Afrika

Na een lange, maar wel gezellige vlucht van Schiphol naar Johannesburg en een overnachting vlak bij het vliegveld, konden we vanochtend ons beest van een auto ophalen.

Het linksrijden was even wennen, maar zonder ongelukken zijn we nu aangekomen bij ons mooie guesthouse Dreamfields in Hazyview.

Straks gaan we lekker uiteten bij een restaurantje. Wel moeten we rekening houden met de stroomuitval die vanavond en morgenochtend plaats gaat vinden.

Isabel wees ons op een paar leuke restaurantjes. We zijn wezen eten bij Kuka restaurant. Heerlijk gegeten!! Duncan bestelde als voorgerecht saté van krokodil. En daarna de grote garnalen. We kregen allemaal ons hoofdgerecht, maar geen voorgerecht van krokodil?! Die kreeg hij namelijk na het hoofdgerecht. We hebben allevier de krokodillensate geprobeerd. Ja ja, zelfs Jan!!

We waren klaar om het nagerecht te bestellen: voor Jan een dame blanche en voor Nicolette een wafel met toebehoren. Maaaarrr helaas voor Jan was vanwege de stroomuitval al het ijs gesmolten. Dus geen toetje voor hem!☹️

1. Pascal:
    19 december 2022
    Wat geweldig deze reisblog!!
    Fijn dat jullie gearriveerd zijn. De warmte zal waarschijnlijk wel even wennen zijn na de kou en gladheid in Nederland. Gisteravond was het hier 1 grote ijsbaan.
    Geniet van jullie welverdiende vakantie!!
  2. Olga:
    20 december 2022
    Wow idd een beest van auto.
    Mooie omgeving, brr krokodil.
  3. Lisa:
    20 december 2022
    Wat een ongelooflijk mooie plek!
    En jammer van Jan z'n ijs, had 'ie wel verdiend na die krokodil:)
    Was het verder wel een aanrader?