Rustig dagje

23 december 2022 - Witrivier, Zuid-Afrika

Vandaag konden we uitslapen. Het weer was perfect; zonnig en niet te warm. (En geen koude wind.) Na een lekker ontbijtje even heerlijk in de tuin gezeten. (Ikzelf voel me al een stuk beter nu ik in het bezit ben van aspirine en strepsils.)

We besloten dat we niet veel wilden rijden, maar bezienswaardigheden in de buurt wilden zien. (In de buurt moet je ruim zien in zo’n groot land.) We hebben drie verschillende watervallen gezien. Bij elke waterval staan ook dames en heren die je iets willen verkopen. En dat is moeilijk weigeren, kan ik vertellen. Dus bij elke waterval iets gekocht van iemand.

Nu zijn we weer in de lodge waar we hebben gedineerd. Duncan nam een Zuid-Afrikaans gerecht en wij drieën gingen voor biefstuk. Alles smaakte prima. Momenteel doen er drie een spelletje en ik ben dit stukje aan het typen.

Morgen wordt een wat langere dag, want we rijden dan naar Swaziland. Ben benieuwd hoe kerstavond er aan toegaat bij hen.

1. Marco:
    24 december 2022
    Ben benieuwd wat het zuid Afrikaanse gerecht was en hoe het gaat met Duncan nu.
  2. Pascal:
    24 december 2022
    Hopelijk voel je je snel weer beter Nicolet.
    Ik wens jullie daar een mooi kerstfeest toe.
    Hopelijk wel met werkende electra ;-)
  3. Belia klokkenburg:
    24 december 2022
    Hele fijne kerstdagen 🌲🍾🥂!!!!!